Lord of the Gryff , czyli tam i z powrotem ..... KKR w RPG
Wszelkie podobieństwa są celowe i zamierzone.
W razie efektów ubocznych oglądania tegoż materiału prosimy o skonsultowanie się z lekarzem lub farmaceutą .
autorzy:
tekst Adrian
rysunki Leszek
Gandalf
Rasa: Gandalf Szalony
Klasa: Miłościwie Nam Panujący Pan i Władca
Skille i bonusy:
• Łucznictwo +44
• Atak specjalny: kopniak z półobrotu w miejsca wrażliwe
• Lans +∞
• Walka z kotem o jedzenie -55
• Umiejętność jazdy na krwiożerczych świnkach morskich +28
• Dyplomacja +33
• Atak specjalny: Na Uległą Foczkę
• Obsługa klepsydr +23
- +20 do gry o tron
Ekwipunek:
• Prawdziwie drewniany histeryczny patyk miotania pociskami opierzonymi
• Błyszczący pierścień lansu +50 do zajedwabistości
• Migbłystalne ostre świecące ostrogi śluzowej jazdy
• Kot bojowy
Fazik
Rasa: Smerfastyczny maruda
Klasa: Zbieracz figurek
Skille i bonusy:
• Łucznictwo: krótki dystans +55, daleki +11
• Rzut nożem +41
• Kowalstwo +43
• Marudzenie +100
• Alkochińczyk +71
• Gotowanie +100
• Herbata z prundem różnoprocentowym +45
• Języki obce: klathański, klingoński, Na’vi, suahili +50
Ekwipunek:
• Amelinowe strzały
• Szuflada nieskończonych noży i ostrzałek
• Armia figurek chaosu +69
• Łuk prawie drewniany o dwóch cięciwach
Adrian
Rasa: RPGowiec
Klasa: Skryba, czyli Facet Od Skrobania
Skille i bonusy:
• Jedyny prawdziwy znawca jedynego prawdziwego zaklęcia Kociołka Panoramixa
• Alchemia +50
• Atak specjalny: Krzyczący Szept
• Zakrzywianie rzeczywistości +47
• Rozpuszczanie nierozpuszczalnego +28
• Łucznictwo -5
• Liczenie dukatów +33
• Dumanie filozoficzne +67
• Ucinanie własnej nogi własną siekierą +78
Ekwipunek:
• Hnyraszpąt zamętu
• Łebka kosmity
• Oblane lakierem niezniszczalne muro-, kamienio- i ścianoodporne strzały krótkości +5
• Lekarstwo ziołowe „Demanowka” na ból zęba +15 do trzeźwości
Monika F
Rasa: Smerfetka
Klasa: Dobra Ciocia
Skille i bonusy:
• +50 do wyszukiwania nalew…skarbów
• Morale +50
• Łucznictwo +21
• Pracowitość +75
• Pieczenie ciasteczek +58
• Pilnowanie obozu na bitwie +54
• Wrażliwość na eliksiry zawierające jako składnik mięso
• +100 do przejmowania się
Ekwipunek:
• Torebka czarnej dziury +99 do pojemności
• Księga różowej magii
• Magiczna adamantytowa pozłacana dobra i praworządna szczotka do włosów rozczesywania i zniszczenia rozdwojonych końcówek +0,05
• Chochlik w pudełku
Monika
Rasa: Gumisie
Klasa: Student
Skille i bonusy:
• Leczenie ran +80
• Morale +50
• Markietan: Profesjonalne Podawanie Wody +37
• Zsynchronizowane stukanie w klawisze stalowych cięciw +62
• Znajomość anatomii: +100 do trafień krytycznych
• Malowanie gryfów +36
• +30 do zręcznych dłoni
• Podróże z prędkością nadświetlną wgniatającą w fotel +48
• Obieranie ziemniaków +83
Ekwipunek:
• Przenośna apteka +30 do leków na kaca
• Pojemnościowa przyczepka -20 do prędkości
• Błyszczący brokatowy łuk o przeklętej cięciwie +17 do siniaków
• Proch strzelniczy +100 do opatrywania ran
Eragon
Rasa: Krasnolud
Klasa: Berserker
Skille i bonusy:
• Całkowita odporność na C2H5OH
• Zdolność walki półtoraręcznymi mieczami, dwoma naraz…
• Umiejętność specjalna: Żywa tarcza pacynkowa
• Odporność na uroki= 0
• Siła +74
• Gryzienie żelaza +45
• Młodym będąc do Kociołka Panoramixa wpadł, to i na ten eliksir odporny jest całkowicie
Ekwipunek:
• Wypruta przeszywa, stanowiąca dotąd niepoznaną broń biologiczną
• Blachy +36 do rdzy
• Tajemna baza wypadowa: Graal
• Żywa futrzana torba przechowywania nieskończonej pojemności
Emil
Rasa: Wielki Przedwieczny
Klasa: Ogniomistrz
Skille i bonusy:
• Atak specjalny: Nie śpię! Trzymam namiot!
• Odporność na uroki -20
• Innowacyjna myśl techniczna +38
• Atak specjalny: Smażenie jajek na hełmie
• Zakłócanie ciszy na drumli +40
• Okrzyk bojowy: Kiścień… +77 do mocy
• Atak specjalny: Ka buuum!
• Obsługa łopaty +35
• Powożenie taczki borkowej jednokołowej wielośladowej + 45
Ekwipunek:
• Pukawka z hakiem
• Migbłystalny chaotyczny zwiewny parowy tasak dobra i jedynej słusznej sprawiedliwości
• Eliksir Byk +10 do kaca
• Samogrająca i śpiewająca drumla grzmotu +19 do brzdąkania
Michał
Rasa: Pradawni bogowie
Klasa: Nieśmiertelny/Druid
Skille i bonusy:
• Jedyny słuszny znawca receptury kociołka Panoramixa
• Zdolność zmiany prędkości strzały w zakresie od 5 m/s do 3*108 m/s
• Lewo +56
• Łucznictwo +28,5
• Spożycie Meteura(zemsty boga Ramireza): +7k13 do wszystkiego i –40 do wątroby
• Atak specjalny: Pełny Kufel Piwa Proszę!
• Handel +52
• Okrzyk bojowy: Łucznicy! +50 do chaosu
Ekwipunek:
• Ponaddźwiękowy środek transportowy: Niebieska Torpeda
• Łuk niszczenia strzał +5
• Kociołek Chary Ognia +100 do alchemii
• Rurka do ssania rdzy +35
Franek
Rasa: Dżin z butelki
Klasa: Jeździec hardcoru
Skille i bonusy:
• +100 do hardcoru
• Atak specjalny: Trzy Lata Nie Leżało!
• +17 do deszyfracji mowy polskiej
• Atak specjalny: Jak Się Popieści, To Się Zmieści
• +77 do wyluzowania
• +33 do międzygwiezdnej podróży w czasie
• +40 do łucznictwa
• +74 do oszukiwania „Systemu”
Ekwipunek:
• Amfibia
• Tęczowe amelinowe strzały dezintegracji stojaka +66
• Okulary przeciwsłoneczne z emiterem promieni śmierci
• Patyk tysiąca i jednej funkcji
Piter
Rasa: Cichociemny
Klasa: Terminator
Skille i bonusy:
• +44 do świecenia w toju
• +37 do walki z gorylami
• Atak specjalny: Na Potęgę Posępnego Czerepu!
• +90 do rąbania drewna
• +53 do wygrywania w turniejach
• +20 do siły
• -25 do ogarniania
• +32 do ugięć i wyprostów ramion w podporze leżąc przodem
Ekwipunek:
• Pluszowa rękawica mocy +80 do walki z wiewiórką
• Podwójny miecz świetlny otulinowy o ostrzu w kolorze różu
• Tarcza i miecz składane z IKEI
• Kamienna zbroja płytowa szybkości i zwinności +40 do stania w miejscu
Dominik
Rasa: Człowiek na sterydach
Klasa: Agent 00007 i 3/4
Skille i bonusy:
• Tetris tojowy +37
• Łucznictwo +10
• +78 do Ciemnej Strony Nocy
• +50 do nieogarniania
• Składanie namiotu +25
• +33 do nietrafiania w materac
• Znajomość slangu szyfrowanego +43
• +53 do walki oburącz z zawiązanymi rękami tyłem do ściany stojąc na głowie
Ekwipunek:
• Strój histeryczny po młodszym bracie +20 do obcisłości
• Zewnętrzny egzoszkielet +40 do sztywności
• Laserowy długopis strzelający promieniami śmierci
• Białeczko sterydowe „Mjutantmas” +84 do przypakowania
Dagobert
Rasa: Oger
Klasa: Ali- baba
Skille i bonusy:
• Okrzyk bojowy: Waaaaghh!!! +70 do miłości
• +94 do szkolenia padałanów
• Otwieranie sezamków +49
• +50 do siły
• Rzut cegłą +65
• Atak specjalny: Będzie Pan Zadowolony +42
• Atak specjalny: Przywołanie Szkockiej Piechoty
• Atak specjalny: Co Ja Pacze?
Ekwipunek:
• Blachy pancerne sprężynowe 666mm +57 do powalania tłumów
• Obóz wypadowy- dzielnia w Świdwinie
• 40 rozbójników
• Naddźwiękowy napędzany spirytusem kij przeciwatomowy + 15 do bycia
Dragon
Rasa: Smok
Klasa: Pogromca dziewic
Skille i bonusy:
• Atak specjalny: Oddech smoooookaaaaa
• Settlers: +100 do noszenia drewna
• Kondycja -50
• Siła +70
• Naprawa +25
• Atak specjalny: Miotanie ogonem
• Leżenie do góry brzuchem +65
Ekwipunek:
• Maska gazowa wersja de Lux
• Pełna zbroja płytowa z łusek smoka +30 do pływania
• Krótki miecz półtoraręczny zniszczenia i opóźnionej kuli gazów ognistych
spod ogona +69
• Skrzynka narzędzi tortur +21 do majsterkowania
Marek
Rasa: Wilk Morski
Klasa: Pirat z Karaibów
Skille i bonusy:
• +100 do żeglugi wodnej, powietrznej i podziemnej
• +55 do szorowania pokładu
• +41 do przeciągania pod kilem
• +68 do wywoływania 13-stki w skali Beauforta
• +41 do picia słonej wody
• +78 do śpiewania szant
• +79 do refowania bukszprytu
Ekwipunek:
• Rum
• Papuga
• Przepaska na oko
• Drewniana noga
• Kordelas urywania członków ciała +20 do abordażu
• Baza wypadowa: Tortuga
Haris
i w wykonaniu Kasi:
Rasa: Olbrzym
Klasa: Władca dzieci
Skille i bonusy:
• Władza absolutna nad wszelkim stworzeniem poniżej 15 roku życia
• Łucznictwo +33
• Twórca własnej miary- miary 1 harisa
• Artysta +100
• Atak specjalny: Takerman
• Atak specjalny: Przywołanie Rydwanów Ognia
• Atak specjalny: Wielki Brat Paczy
• Otwieranie piwa mieczem +80
Ekwipunek:
• Hammer +666 przeciwko wiedźmom
• Zbrojownia- alchemiczne miejsce tajemnego utleniania wszelkiego metalu
• Garnek na głowę
• Buława hetmańska +15 do zajedwabistości
Czarek
Rasa: Tata Muminka
Klasa: Szafarz Czasu
Skille i bonusy:
• Szpan +48
• Snucie opowieści dziwnych treści +92
• Załatwianie Czego Się Tylko Da +50
• +61 do samoorganizowania się
• +93 do wytargowania się
• Łucznictwo +22
• +60 do epiczności
• +77 do teleportacji
Ekwipunek:
• Strój histeryczny +88 do zajedwabistości
• Łuk strzelający do tyłu +14
• Spętany szalony demon w skórze fretki
• Kolekcja pierścieni mocy „Mój sssskarbie” +43 do przeznaczenia
Trawis
Rasa: Muminek
Klasa: Przewodnik turystyczny
Skille i bonusy:
• +46 do przewodzenia czegokolwiek
• +55 do braku czasu
• +80 do tworzenia manuskryptów
• +62 do bycia w niebycie
• Znajomość tajnych przejść +31
• Środek +59
• Fał… tworzenie oryginałów +33
• Oszukiwanie agentów FBI, CIA i DNA +79
Ekwipunek:
• Idealne kopie papirusów z Biblioteki Aleksandryjskiej
• Ołówek 3,5D +49 do rysowania w przestrzeni n – wymiarowej
• Twarde buty ze skały +22 do chodzenia po bruku
• Turban na głowę +81 do szpanu
Dorotka
Rasa: Prawie Jak KKR
Klasa: Wykładowca
Skille i bonusy:
• Morale +50
• +76 do panowania nad studentami
• +44 do wszystkich ulicznych stylów walki nożami
• Łucznictwo +25
• Atak specjalny: Przywołanie roju studentów
• +53 do niepozorności
• +87 do smażenia naleśników
• +43 do picia na dwie ręce
• + 50 do marszostrzelania
Ekwipunek:
• Ładne Kwiatki Na Kartce +77 do wykładania
• Łuk z Elementem Trochę Drewnianym +99
• Takie Tam Do Popicia +67 do mocy
• Broń boczna „Malutki nożyk” +15 do ciachania
Maja
Rasa: Ciri
Klasa: Córa Inkwizytora
Skille i bonusy:
• Morale +50
• Przedsiębiorczość twórcza +36
• Ratowanie rycerzy z opresji +72
• Atak specjalny: Szarża na różowym niewidzialnym jednorożcu
• +30 do fajerbola
• +77 do berserkera w walce na otuliny
• Przywołanie ojca z krucjaty +55
• + 11 do zagłaskiwania kotów
Ekwipunek:
• Wianek z kwiatów
• Miecz Siania Armagedonu I Zniszczenia Zawinięty W Otulinę +87 do wyszczerbienia
• Mały młotek „Hammerek” +69 przeciwko wiedźmom
• Lina z włosów +51 do uciekania z wieży
Leandrim
Rasa: Widmo
Klasa: Niewidzialny Fechtmistrz
Skille i bonusy:
- Atak specjalny: Czarne Ostrze Klęski
- Znajomość pozycji +40
- Znikanie +48
- Lans +20
- Twórca „Klątwy Marszałka”
- -30 do płacenia podatków
- +100 do skakania na skakance
Ekwipunek:
- Srebrny miecz +15 przeciw wiedźminom
- Strój historyczny +100 do Ultrasa
- Jajecznica +100 do masy
- Naddźwiękowa skakanka
MaRysia
Rasa: Ryś
Klasa: Czarodziejka z Księżyca
Skille i bonusy:
- Morale +50
- +20 do rzucania śnieżkami
- Łucznictwo +5
- +93 do łaskotania
- +57 do jedzenia jabłek
- Mistyczny rzut diademem +73
- Atak specjalny: „Ja nieee wieeem…” +70 do chałosu
- +44 do pieczenia ciastek
- +17 do machania kijem
Ekwipunek:
- Ma rysia
- Diadem Wszechpotężnej Mocy Olśnienia i Lśnienia + 52 do Działania
- Uk +12 do strzelania w stopę
- Naddźwiękowy rower znajdowania drogi +55
Ariadna
Rasa: Człowiek z Lasu
Klasa: Joanna d'Arc
Skille i bonusy:
+60 do strzelania przez jezioro
+101 do trafiania w punkty witalne
+50 do morale
+28 do walki bronią białą, czarną i kolorową
+5 do zbierania na kompa
-21 do gry w młynek
+42 do wstawania ze wschodem słońca
+89 do rozpoznawania sójek i kaczek
Ekwipunek:
Siekierka +14 do ucinania
Peleryna z włosów +37 do stylu płaszcza i szpady
Biały fosfor +57 przeciwko zombi
Strój maskujący „Zielony Groszek” +11 do maskowania na zielonym ekranie
Baza wypadowa: miasto Sianów
Komputer napędzany na węgiel
Bognaa
Rasa: Dama w Sukni
Klasa: Z Archiwum X
Skille i bonusy:
+50 morale
+71 do ozdoby
+44 do znajdowania tajnych zapisków
+91 do grzebania w przeszłości
-31 do chodzenia po linach na wysokości
+11 do łucznictwa
+20 do oceniania historyczności
Ekwipunek:
Wóz bojowy + 66 do remontu
Kawa + 59 do ożywiania zombi
Teczka z Archiwum na Każdego
Księgi, papiery, zwoje, pergaminy i takie tam
Elf
Rasa: Elf Wojenny
Klasa: BPP
Skille i bonusy:
Inżynieryjna myśl techniczna +56
+79 do strzelania z prędkością światła
+99 do odjechanych pomyślunków
+30 do epiczności
Obrona lasu i przywiązywanie się do drzew +66
Atak specjalny: Szeregowy baczność!
+47 do opowieści z frontu
Atak specjalny: Mamy cię na radarze!
Ekwipunek:
Przenośny taran
Zwierzątko – krasnolud na łańcuchu
Nakładane długie uszy z kartonu po jajkach
Święty Patyk Gromu Prastarego Świętego Lasu Entów z Przedwiecznej Sosny Początków Dziejów +100 do końca świata
Granatowe granaty bez zawleczek +69
Kwiaty maskujące we włosach + 43 do drażnienia krasnoludów
Karena
Rasa: Bastete
Klasa: Miłościwie Nam Panująca Nad Panem i Władcą
Skille i bonusy:
+37 do znajdowania kotów w krzakach
+50 do morale
+44 do poskramiania małpisz… orangutanów
+62 do tworzenia światów
+32 do ochrony przed mumiami
+27 do odnajdywania tajnych przejść międzywymiarowych w półkach z książkami
Wielozadaniowość i wielowykonalność +33
Atak specjalny: Nigdzie nie idziesz!
Ekwipunek:
Krwiożercze świnki morskie
Pióro z tukana +55 do pisania autografów
Taka Tam Armia Nieumarłych
Obroża z ankh +74 do przywoływania kotów
Gwizdek +15 do przywołania chłopa
Mapa Huncwotów
Vega
Rasa: Driada
Klasa: Pani Jeziora
Skille i bonusy:
Liczenie guzików na dublecie +62
+59 do heroldowania
+50 do morale
Miarka W Oku +14
Niszczenie Mhroku +100
Hokus Pokus +47
+95 do wykrywania niehistorycznych rzeczy
Ekwipunek:
Szafa Pełna Ubrań +20 do przejścia do Narnii
Futerko na szyję + 39 do dyplomacji
Uniwersalna laleczka voodoo Mhroka +50 do uczulania na sztuczne materiały
Jezioro Wędrówki Pomiędzy Światami
Exkaliber +76 do siły rażenia na mhroków
Zwierzątko – wiedźmin do zabawy
Jan
Rasa: Niszczyciel Entów
Klasa: Bajarz
Skille i bonusy:
+60 do gadania
+82 do heblowania kołków i skręcania stołków
+57 do łucznictwa
+29 do bycia ogarnianym
Atak specjalny: Ja nie!
+67 do wychodzenia na pole bitwy
+41 do robienia
+72 do wbijania gwoździ
Ekwipunek:
Posiadłość w głuszy + 30 do spokoju i -14 do internetów
Łuk Zapomnianej Konkurencji -20 do punktów
Opony z Dębicy
Przenośna jadalnia biesiadna +36 do upakowania
Młotek z grabu +45 do stukania
Sambor
Rasa: Rumcajs
Klasa: Wzornik
Skille i bonusy:
+24 do wpadania do Kociołka Panoramixa
+44 do dłubania artystycznego
+10k6 do strzelania z uku
+48 do błądzenia nocą wokół toja
-50 do odporności na magię druidzką
+29 do marudzenia
+61 do rozpalania ognisk łuczniczych
Ekwipunek:
Czarne dłuto +61 do wypalania w martwych entach
Uk fioletowych strzał + 37 do trafiania w piach
Rama wojenna do gry
Zestaw eliksirów „Brok” +15 do zawirowania świata
Żyjąca broda z opowieści biblijnych
Zaginione malunki z epoki kamienia łupanego
Panek
[url][URL=https://www.fotosik.pl/zdjecie/e86dce045a196a66][/url][/url]
Rasa: Człek z Poprzedniej Epoki
Klasa: Postwklepywator
Skille i bonusy:
+ 85 do pisania postów
+ 31 do dawnych sztuk walki
+ 40 do załatwiania spraw
+ 17 do gadania
+ 13 do trenowania
+ 50 loczek zajedwabistości i olśnienia
Ekwipunek:
Zbroja Armii Klonów
Witamina C + 81 do odporności na choroby
Słup z oponami + 30 do walenia mieczem
Wapenrok z Gryfem + 10 do powrotów
Strój Cywilny na Wieszaku +21 do Mhroku