Gry Bitewne

Piszta o czym chceta, jednak miej baczenie czy nie trafniejszy byłby inny dział.

Re: Gry Bitewne

Postprzez FAZIK » 21 Sty 2013, 09:13

Generalnie tam jest konflikt tego typu:
Skirmish'e najpierw się zwijają a potem rzuca się na szarże przeciwnika. (Ponadto nie może walczyć wręcz nie będąc zwinięty.)
Random movement najpierw rzuca kostkami a potem wchodzi w szarżę. (Ja sądzę że cały ruch jest wtedy zaskakującą szarżą bo w zasadach jest zapis że RM szarżuje o XD6 cali.)
Czyli kolejność czynności jest zamieniona (dla RM) i powoduje konflikt z normalnymi zasadami reszty oddziałów.
Obie zasady są równe czyli mają identyczny priorytet. Jeśli oboje obstajemy przy swoim to po prostu w takiej sytuacji za każdym razem będziemy kostkować co się stało. Szybciej i wydajniej.
Life's a game with save and load features disabled.
Awatar użytkownika
FAZIK
Bractwo
 
Posty: 7727
Zdjęcia: 29
Dołączenie: 17 Paź 2004, 15:01
Miejscowość: Koszalin

Re: Gry Bitewne

Postprzez Gandalf » 27 Sty 2013, 17:26

Mam możliwość grania we wtorek lub w środę wieczorem. Jak Wam pasuje?
Zwiększamy punkty? 1500?
The Madness is out there!
Awatar użytkownika
Gandalf
Bractwo
 
Posty: 7789
Artykuły: 2
Zdjęcia: 196
Dołączenie: 14 Paź 2004, 18:37
Miejscowość: A kto pyta?

Re: Gry Bitewne

Postprzez FAZIK » 27 Sty 2013, 17:56

Pasują oba terminy.
1500 również. Znaczy na 1100 wchodzi mi wszystko co jest groźne a potem dopiero 2000 coś nowego daje :>. Ale co mi tam - wsadzę więcej slave'ów :P.
Life's a game with save and load features disabled.
Awatar użytkownika
FAZIK
Bractwo
 
Posty: 7727
Zdjęcia: 29
Dołączenie: 17 Paź 2004, 15:01
Miejscowość: Koszalin

Re: Gry Bitewne

Postprzez Gandalf » 28 Sty 2013, 09:40

Elfowi wtorek odpada, a środę będzie negocjował.
Także umawiamy się na środę na 18.00 w Inkubatorze.
The Madness is out there!
Awatar użytkownika
Gandalf
Bractwo
 
Posty: 7789
Artykuły: 2
Zdjęcia: 196
Dołączenie: 14 Paź 2004, 18:37
Miejscowość: A kto pyta?

Re: Gry Bitewne

Postprzez Vega » 28 Sty 2013, 14:26

Gandalf napisał(a):Elfowi wtorek odpada, a środę będzie negocjował.
Także umawiamy się na środę na 18.00 w Inkubatorze.


rozumiem ze Lenka gra z wami?...
Aut bibat, aut abeat!
Cyceron
Awatar użytkownika
Vega
Kompani
 
Posty: 1222
Dołączenie: 16 Mar 2005, 18:59
Miejscowość: z gwiazdozbioru Lutni

Re: Gry Bitewne

Postprzez Cziken » 28 Sty 2013, 14:49

Ja mogę zagrać?
Projekt Volk!
Awatar użytkownika
Cziken
Bractwo
 
Posty: 519
Dołączenie: 18 Sty 2010, 18:10
Miejscowość: Koszalin

Re: Gry Bitewne

Postprzez Gandalf » 28 Sty 2013, 15:10

Vega napisał(a):
Gandalf napisał(a):Elfowi wtorek odpada, a środę będzie negocjował.
Także umawiamy się na środę na 18.00 w Inkubatorze.


rozumiem ze Lenka gra z wami?...

Elf ma się zorientować jak tam z czasem u Was wygląda i czy będzie mógł czy nie. Na razie nic mi nie potwierdzał, bo stwierdził, że porozmawia z żoną. :D Jak nie będzie mógł grać to będziemy bardzo rozpaczać i płakać z tego tytułu. :(
:P

Dominiku, wpadnij. Jak nie będzie gracza do pary, to ciężko będzie z graniem, ale chociaż nauczymy Cię zasad na przykładzie naszej rozgrywki.
The Madness is out there!
Awatar użytkownika
Gandalf
Bractwo
 
Posty: 7789
Artykuły: 2
Zdjęcia: 196
Dołączenie: 14 Paź 2004, 18:37
Miejscowość: A kto pyta?

Re: Gry Bitewne

Postprzez FAZIK » 28 Sty 2013, 17:54

Jak Elf nie będzie mógł to może jednak jutro?
Life's a game with save and load features disabled.
Awatar użytkownika
FAZIK
Bractwo
 
Posty: 7727
Zdjęcia: 29
Dołączenie: 17 Paź 2004, 15:01
Miejscowość: Koszalin

Re: Gry Bitewne

Postprzez Gandalf » 28 Sty 2013, 17:56

Jutro odpada, bo Monika się umówiła, a ja już też na środę salę załatwiłem.
The Madness is out there!
Awatar użytkownika
Gandalf
Bractwo
 
Posty: 7789
Artykuły: 2
Zdjęcia: 196
Dołączenie: 14 Paź 2004, 18:37
Miejscowość: A kto pyta?

Re: Gry Bitewne

Postprzez FAZIK » 28 Sty 2013, 22:08

Roger That!

[ Dodano: 28-01-2013, 22:07 ]

Dot wylosowała tereny:

3 + 4

10 Magical Mystery 4 Sorcerous Portal. Znany i "lubiany" - losowy czar na najbliższą jednostkę ...
4 Sinister Structure 2 Charnel Pit. -1Ld w 6"
4 Sinister Structure 6 Tower of Blood. Frenzy i Hatred w 6"

7 Mysterious Forest
5 Hill 5 Scree Slope. Testy Dangerous Terrain jeśli biegamy, szarżujemy, ścigamy, overrun'ujemy, uciekamy.
8 Obstacle 2 Wall. -1 to Hit dla szarżującej jednostki, hard cover. Odcinek 3X6".
7 Mysterious Forest


Może zagramy na normalnym dużym stole :D.
Life's a game with save and load features disabled.
Awatar użytkownika
FAZIK
Bractwo
 
Posty: 7727
Zdjęcia: 29
Dołączenie: 17 Paź 2004, 15:01
Miejscowość: Koszalin

Re: Gry Bitewne

Postprzez Cziken » 30 Sty 2013, 15:37

Jak Elfa nie będzie to też raczej się nie pojawię.
Projekt Volk!
Awatar użytkownika
Cziken
Bractwo
 
Posty: 519
Dołączenie: 18 Sty 2010, 18:10
Miejscowość: Koszalin

Re: Gry Bitewne

Postprzez FAZIK » 31 Sty 2013, 11:13

Dominos napisał(a):Jak Elfa nie będzie to też raczej się nie pojawię.

Szkoda. Najlepiej się człowiek uczy jak patrzy na innych.

[ Dodano: 31-01-2013, 11:13 ]

Znów fajnie się grało, przy asyście wygłodniałego Elfa :D.
Dużo się nauczyliśmy, już nie było tylu wątpliwości. Teraz trzeba się ograć i pamiętać o najprostszych rzeczach bo szczególnie mi ciągle ulatują (kolejność tur np :P )


Miałeś Gandalfie wątpliwości co do ilości modeli pod małą templatką.
http://warhammer.org.uk/phpBB/viewtopic.php?f=3&t=85880
15X25mm się mieści. I to przy założeniu że środek jest na 1 gościu (strzały z maszyn), a mój czar nie ma tego ograniczenia. Więc moje 14 było dla Ciebie korzystne bo powinno na luzie być 15 i obu bohaterów ;).
No i jak mówiłem podczas poprzedniej gry (gdy użyliśmy dużej ;) ) pod mała templatką mieści się 21X20mm przy hicie w moje szczury. Więc mogłeś tylu zabić (chyba 17 :P ) nawet małą :D.
Life's a game with save and load features disabled.
Awatar użytkownika
FAZIK
Bractwo
 
Posty: 7727
Zdjęcia: 29
Dołączenie: 17 Paź 2004, 15:01
Miejscowość: Koszalin

Re: Gry Bitewne

Postprzez Gandalf » 31 Sty 2013, 22:17

Mathammer normalnie z tymi templatkami. :D
Znalazłem przy okazji szukania czegoś innego odpowiedź na pytanie co się dzieje jak random movement przejedzie przez dangerous terrain i wejdzie w szarżę. Z FAQ.
Q: Does a Random Move count as a ‘normal’ move for triggering a Dangerous Terrain test? (p74)
A: Yes, unless the model is making a charge, pursuit or flee move, in which case it counts as a move of the appropriate type.
The Madness is out there!
Awatar użytkownika
Gandalf
Bractwo
 
Posty: 7789
Artykuły: 2
Zdjęcia: 196
Dołączenie: 14 Paź 2004, 18:37
Miejscowość: A kto pyta?

Re: Gry Bitewne

Postprzez FAZIK » 31 Sty 2013, 22:49

Przy okazji sądzę że to wyjaśnia również Skirmisherów. Skoro cały ruch liczy się jak szarża na potrzeby terenu to i oni najpierw się zwiną a potem sprawdzamy czy to faktycznie była szarża ;).
Life's a game with save and load features disabled.
Awatar użytkownika
FAZIK
Bractwo
 
Posty: 7727
Zdjęcia: 29
Dołączenie: 17 Paź 2004, 15:01
Miejscowość: Koszalin

Re: Gry Bitewne

Postprzez Haris » 03 Lut 2013, 10:22

Chłopaki, kamerę mamy, musicie nagrać waszą rozgrywkę:

http://www.youtube.com/watch?v=mDjOd_LR ... creen&NR=1
"Deus lo vult!"
Awatar użytkownika
Haris
Bractwo
 
Posty: 4518
Artykuły: 6
Zdjęcia: 1
Dołączenie: 30 Paź 2004, 18:55
Miejscowość: skądinąd

PoprzedniaNastępna

Powróć do Karczma

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 8 gości